Besplatna dostava iznad 60 €

 100% jamstvo zadovoljstva

Naručeno danas, isporučeno odmah

 Plaćanje po primitku

Pravo na otkazivanje i povrat

1.1 Što je pravo na otkazivanje?
1.2 Početak razdoblja razmišljanja
1.3 Kako možete otkazati kupnju?
1.4 Kada ćete dobiti svoj novac natrag?
1.5 Povrat narudžbe
1.6 Amortizacija
1.7 Iznimke od prava na otkazivanje.

1.1 Što je pravo na otkazivanje?

Kao potrošač imate pravo odustati od ugovora (putem interneta). To znači da možete odustati od kupnje u određenom roku, takozvanom 'razdoblju za razmišljanje'. Ovo je razdoblje zakonski određeno na 14 kalendarskih dana, ali mi vam nudimo razdoblje za razmišljanje od 30 kalendarskih dana. Ako iskoristite ovo pravo u tom roku, osigurat ćemo vam povrat iznosa kupnje koji odgovara vraćenim proizvodima. Ako vratite cijelu narudžbu, bit će vam nadoknađeni svi plaćeni troškovi dostave i transakcije. S djelomičnim povratom nećete dobiti povrat troškova dostave i transakcije.
Imajte na umu da postoje iznimke od prava na otkazivanje i to možete pročitati u odjeljku 1.7 u nastavku.

1.2 Početak razdoblja razmišljanja

Nudimo razdoblje za razmišljanje od 30 kalendarskih dana. To znači da imate 30 kalendarskih dana da odlučite je li proizvod za vas. Ako želite vratiti proizvod, možete nas obavijestiti tijekom razdoblja za razmišljanje, a zatim imate 14 kalendarskih dana od trenutka obavijesti da nam vratite paket.
Možete ga vratiti i bez da nas prethodno obavijestite, no važno je da nam paket vratite u roku za razmišljanje. Provjerite jeste li također dodali izjavu povratnom paketu u kojoj navodite da želite iskoristiti svoje pravo na otkazivanje (na primjer europski model obrasca iz Dodatka 1 u nastavku).
Imajte na umu da razdoblje razmišljanja od 30 dana počinje tek nakon dana kada primite svoj proizvod. Ako se vaša narudžba isporučuje s nekoliko odvojenih isporuka, razdoblje za razmatranje počinje tek nakon dana primitka zadnje isporuke. Ako je paket isporučen vašim susjedima, razdoblje za razmišljanje započet će ako ste odredili te susjede kao primatelje.

1.3 Kako možete otkazati kupnju?

Zakonski je razdoblje za razmišljanje 14 kalendarskih dana. Shvaćamo da je teško donijeti odluku u roku od 14 kalendarskih dana. Zbog toga smo produžili razdoblje za razmišljanje na 30 kalendarskih dana. Gore smo naveli kada počinje ovih 30 dana.
Kupnju možete odustati tako da nas obavijestite putem sljedećih opcija:

  • Obavještavanje putem pošte ili telefona;
  • Slanje nam ispunjenog europskog modela obrasca (vidi Prilog 1);
  • Vraćanje paketa uz pisanu izjavu u kojoj navodite da se žalite na svoje pravo na otkaz (npr. Europski model obrasca).

(Preferiramo korak 1, jer je to najjednostavnija opcija za vas.)

Kako bismo poboljšali našu uslugu, naravno da nas zanima razlog zašto odustajete od kupnje, ali nikada nećete biti obvezni navesti razlog.

1.4 Kada ćete dobiti svoj novac natrag?

Nastojimo vratiti vaš novac što je prije moguće. To uvijek radimo putem načina na koji ste inicijalno platili i to nikada nećemo naplatiti.

Povrat ćemo vam izvršiti najkasnije u roku od 14 dana nakon što ste nas obavijestili o otkazivanju. Međutim, imamo pravo čekati povrat novca dok ne primimo proizvod natrag ili dok na zadovoljavajući način ne pokažete da je poslan, ovisno o tome što je prvo.

Imajte na umu da ako je proizvod oštećen možemo oduzeti za amortizaciju, u nastavku možete pročitati više o tome.

1.5 Povrat narudžbe

Proizvode morate vratiti unutar razdoblja za razmišljanje od 30 kalendarskih dana ili nas obavijestiti da to želite učiniti. Ako nas o povratu obavijestite u roku od 30 dana, imate još 14 kalendarskih dana od tog trenutka da nam vratite paket. Naša povratna adresa je: Peizerweg 97, 9727 AJ Groningen. Nažalost, troškove povrata snosi kupac.

1.6 Amortizacija

Vi ste odgovorni za korištenje proizvoda tijekom razdoblja razmišljanja. Ako oštetite proizvod tijekom razdoblja razmišljanja, možemo vam u određenim slučajevima naplatiti popravak ili čišćenje proizvoda ili ako ga ne možemo prodati kao novog. Međutim, odgovorni ste za amortizaciju proizvoda samo ako je to zato što ste prekoračili ono što je bilo potrebno za određivanje njegove prirode, karakteristika i rada.

1.7 Iznimke od prava na otkazivanje.

Postoji niz iznimaka od prava na otkazivanje, i to:

  • Proizvodi koji su prodani zapečaćeni iz higijenskih razloga ili iz i u svrhu zaštite zdravlja, a kojima ste nakon dostave slomili ovaj pečat, ne mogu se vratiti;
  • Diskovi koji se lako reproduciraju (DVD-ovi/CD-ovi) s audio-videom ili softverom na sebi, a čiji je pečat oštećen nakon isporuke, ne mogu se vratiti.

U nastavku je nekoliko primjera za pojašnjenje:

Primjer 1: Naručili ste dodatke prehrani i skinuli plombu. Budući da je plomba skinuta, povrat više nije moguć. Međutim, možete ga vratiti ako je pečat još uvijek tu i netaknut.
Primjer 2: Kupite tubu paste za zube i otvorite kutiju. Nakon što otvorite pečat za korištenje paste za zube, proizvod se više ne može vratiti.
Primjer 3: Kupite DVD ili CD s audio ili video snimkama ili softverom uključujući pečat. Čim ste slomili pečat, povrat više nije moguć.
Primjer 4: Kupite fitness DVD s pečatom. Čim ste slomili pečat, povrat više nije moguć.

PRILOG 1: Europski model obrasca za otkazivanje
(ispunite i vratite ovaj obrazac samo ako želite otkazati ugovor)
 
Do:
[ ime poduzetnika ]
[geografska adresa poduzetnika]
[ broj faksa poduzetnika, ako postoji ]
[e-mail adresa ili elektronička adresa poduzetnika]
Ovim vas* obavještavam* da ja/mi* otkazujemo naš ugovor u vezi
implementacija sljedeće usluge: [oznaka usluge]*
Naručeno*/primljeno* [datum narudžbe s uslugama ili račun s proizvodima]
[Ime potrošača]
[Adresa potrošača]
[Potpis potrošača/(a)] (samo kada se ovaj obrazac podnosi na papiru)

* Izbrišite ono što nije primjenjivo ili dovršite ono što je primjenjivo.